tisdag 18 mars 2014

Gummi på beställning

I samband med att jag lottade ut biljetter till sportfiskemässan kunde man även vinna några av mina egengjorda jiggar för bästa namn på färgsättningarna. Mängder av förslag fick jag. Vissa bra vissa mindre bra. Jag kunde dock plocka ut tre som jag gillade.

Två personer kommer att få beten. Anders Bladh i Örebro vinner två för sina namn FröjdsFiesta och DrunkenRanc. Joakim Alvbäcken vinner en för sitt namn Artic Green.
Joakims bete kommer på posten under veckan och Bladh får leverans på sportfiskemässan.
Båda två jiggvinnarna får tillsammans med åtta andra också gratisbiljett till sportfiskemässan. Alla biljetterna har gått med posten och redan anlänt sina mottagare.

Tack för gott deltagande!

Vinnarna av biljetterna blev:

Tommy Blixt
Joakim Alvbäcken
Christer Jansson
Christoffer Jansson
Josef Holmer
Anders Bladh
Pontus Bentzer
Sebastian Wiman


Nedan några av gårdagens gjutningar av Mosbait och Mosbait JR. Några av dem får åka till nya ägare och ett par stannar i min egen låda.

_DSC3340

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar