måndag 11 mars 2013

Vill du ha biljett till sportfiskemässan?

Snart dags för sportfiskemässa. En riktig höjdpunkt för alla utom plånboken. Hur hårt man än håller i pengarna finns det alltid lite snygga, dyngheta, måste-ha-beten man inte kan undgå att köpa.
För att jag inte skall tvingas till att köpa alla godsaker själv kommer jag här på bloggen att köra en utlottning av fyra fribiljetter.

Allt du behöver göra för att vinna är att här på bloggen skicka mig en hälsning med ett meddelande att du vill vara med i utlottningen. Tänk på att jag skall kunna få tag på er som vinner så kontaktuppgifter underlättar.
Vill ni inte skriva direkt här går mail och facebook även bra. Då skickar ni på teammosbricka@gmail.com alt kontaktar mig på FB: http://www.facebook.com/trashmasta

Ni har till och med Söndagen den 24/3 på er att anmäla intresse. Vinnarna kommer att dras och underrättas på måndagen den 25/3.

Vill du läsa med om mässan, vilka tider som gäller, vilka profiler du skall träffa eller vilka båtar du skall kika närmare på rekommenderar jag deras egen hemsida.

Vi ses på sportfiskemässan 2013!


_DSC0691 _DSC6148 Foto: Christer Jansson

4 kommentarer:

  1. Jag vill vara med i utlottningen!
    Skitfiske hälsningar Johan Holmer.
    Holmer_11@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag deltar gärna i utlottningen av biljetterna till mässan. In need of them ;)

    Nevala.tero@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Är även jag gärna med i utlottningen av fribiljett! =)

    /Nicke

    niklas.wilhelmsson@jarfalla.se

    SvaraRadera
  4. Utlottningen är nu avslutad. Alla vinnare står längst upp i bloggen och är meddelande.
    /Elis

    SvaraRadera