onsdag 24 oktober 2012

Stora ilandsproblem inför helgen.

Jag skulle aldrig vilja åka ut och fiska utan min kamera. Den är nästan lika viktig som spöt. Nu är den dock på lagning och jag har inget annat val än att ta med mig min kompaktkamera. Bävar lite för att jag skulle få en stor och fet gädda precis dessa dagarna. Helt klart ett av de värre I-landsproblemen jag vart med om.
Fick dock ett väldigt trevliga samtal från Nikon idag. De skickar mig omgående en lånekamera jag kan ha tills den andra är klar. Mycket skönt men vad händer om den stora fisken kommer redan i helgen och jag inte har fått reserven? Tur att jag har fotokunniga vänner jag kan ringa.

När man inte har en fungerande kamera blir det istället att man går igenom gamla bilder.
Bilden nedan är på Tommy, Dan och Sebastian under ett av våra flerbåtarspass tidigare under året.
Strax efter att bilden tog en gädda på 13+ från en av båtarna.  Det är de fiskarna man längtar efter nu när vattnet blir kallare.

_DSC0877

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar